Project omschrijving

Voor Cloud 9 apeldoorn heeft Flamestudio een boekingssysteem ontwikkeld! Bekijk de resultaten op: https://cloud9-reserveernu.nl

Het succesverhaal:

Cloud 9 is een café in het hart van Apeldoorn. Zij leveren allerlei soorten eten en drinken en bieden daarnaast een gezellige lounge plek aan, waar bezoekers kunnen ontspannen. Uit het hele land komen klanten graag op deze plek om een gezellige avond door te brengen. Sinds de Corona uitbraak moesten veel ondernemingen sluiten om verspreidingen te voorkomen. Tegenwoordig wordt het wat flexibeler en mochten sommige horeca gelegenheden open gaan, inclusief Cloud 9. Om de risico’s  te voorkomen moest Cloud 9 ervoor zorgen dat de juiste maatregelen werden genomen. Ook moesten zij rekening houden met het feit dat niet iedereen binnen kan komen en hier moest een oplossing voor komen. Via het internet kwam Cloud 9 terecht bij Flamestudio om een creatieve oplossing aan te bieden. Flamestudio heeft ervoor gezorgd dat er een reserveringssysteem kwam op een website die volledig geautomatiseerd is. Met deze reserveringssysteem in combinatie met de basis functionaliteiten van een boekingssysteem, hebben we een maatwerk oplossing gerealiseerd waarbij de bezoeker via de website kan reserveren voor een specifiek tijdsblok. De stappen moest zo simpel mogelijk en zoveel informatie doorgeven aan de bezoeker. Zo hebben wij bijvoorbeeld een LIVE agenda geïmplementeerd waarbij de bezoeker direct de beschikbare dagen en zitplaatsen kan zien waardoor de klant de vrijheid heeft om op de gewenste tijdstip een afspraak te maken, om langs te komenm. Zodra er gereserveerd is krijg de klant een bevestigingsmail die door Cloud 9 gecontroleerd kan worden. De medewerkers van Cloud 9 hebben een volledig beheersysteem waarbij zij de afspraken kunnen beheren met vele functionaliteiten zodat zij zoveel mogelijk geautomatiseerd kunnen werken. Dit heeft ervoor gezorgd dat alle klanten die langs willen komen makkelijk kunnen reserveren waardoor er op een gecontroleerde manier de onderneming kan blijven functioneren. Het brengt veel overzicht en gemakkelijkheid in deze lastige tijd, en hierdoor heeft Cloud 9 veiligheid, zekerheid en tevreden klanten doordat ze zich aan alle regels aanhouden en ze hebben geautomatiseerde systeem die het bedrijf ondersteunt. Deze reserveringssysteem is makkelijk uit te breiden en kan toegepast in elke brance!

Tot de dag van vandaag zijn we nog steeds actief in contact met het bedrijf en delen we de bedrijfsactiviteiten via social media en de website. Wilt u ook een succesvolle online onderneming, neem dan contact op met Flamestudio!